Uglašeni tim – skrivnost uspeha

Treba je spoštovati razlike med generacijami. Generacija y včasih velja za nepotrpežljivo in nespoštljivo. Pa je res?

Potrebujete unikatno storitev? Kontaktirajte nas

Pija Kapitanovič se je za poslovni tednik Svet kapitala pogovarjala z dr. Nenadom Savičem, evropskim ocenjevalcem poslovne odličnosti, in Markom Majerjem o razkoraku z generacijo Y.

»Hotelir, s katerim sem delal, mi je nekoč dejal, da se pri njih osredotočajo na odnos menedžmenta do lastnih zaposlenih, da potem vsi skupaj lahko gradijo dober odnos s strankami. Dobrega odnosa se namreč ne da kupiti kakor pripravka v trgovini, tako kot tudi ne kreativnosti in inovativnosti,« razlaga sogovornik.

»Ta tuji hotelir je imel tudi posebno metodo izbiranja svojih kadrov. Kandidatom za zaposlitev je najprej poslal opis podjetja in delovne razmere, na razgovor jih je prišlo dvajset odstotkov manj, kot se jih je prijavilo. Potem je s preostalimi opravil razgovor v nenavadnih urah, ker hotel namreč dela 24 ur na dan in je pomembno, da so ljudje na voljo tudi takrat. Z njimi se je pogovarjal ob 23. uri ali ob 5. uri zjutraj, in spet marsikdo ni prišel. Tretji korak je bil, da je kandidate spoznal s procesom dela, ki je bil precej zahteven, in spet jih je nekaj odpadlo. Nazadnje je kandidata za en teden zaposlil v ekipo, s katero bo delal, in ta je imela zadnjo besedo pri tem, ali ga bodo zaposlili ali ne.«

Preberite več na spletni strani tednika Svet kapitala.