Storitve
Z izjemno poslovno mrežo ter mednarodnimi izkušnjami zagotavljamo najaktualnejše poslovne prakse, znanja in ustvarjalnost.
Z izjemno poslovno mrežo ter mednarodnimi izkušnjami zagotavljamo najaktualnejše poslovne prakse, znanja in ustvarjalnost.
Odličnost pomeni plemenito in učinkovito delovanje, in sicer kljub neizprosnemu boju za doseganje globalnih konkurenčnih prednosti v očeh kupcev. Je tudi etično in odgovorno delovanje, premikanje meja izboljšav in učinkovitosti v podjetju s ciklusom učenja in inoviranja nas vseh področjih. Odličnost je tako težnja vsakega posameznika in celotne organizacije k uravnoteženemu razvoju, k preseganju povprečja, k ustvarjalnosti in uigranosti ekip. Odličnost je gradnik kulture nove ekonomije.
Menedžerji pripisujejo velik pomen prihodnjim spremembam poslovnih modelov, ko razmišljajo o doseganju in ohranjanju konkurenčnih prednosti v globalni ekonomiji. Če so bile strategije glavni nosilec razvoja konkurenčnih prednosti v preteklih treh desetletjih, so najnovejša razmišljanja raziskovalcev, da se bodo v prihodnje trajne konkurenčne prednosti zagotavljale s preoblikovanimi poslovnimi modeli, seveda v kombinaciji s premišljeno razvito strategijo poslovanja.
Kljub različnim velikostim, oblikam in dejavnostim organizacij je vsem skupno, da se morajo ozirati na delovanje spremenljivih dejavnikov v okolju in v organizaciji, da morajo prepoznavati svoje prednosti in možnosti izboljšanja, si glede na to postavljati cilje in dosegati konkurenčne rezultate. Vsaka organizacija je pri tem procesu edinstvena, ključno pa je, da je zaključek tega procesa strategija, ki vodi v nov, izboljšan položaj in/ali organizaciji omogoča trajnostno konkurenčnost.
Menedžerji si pri snovanju in izvajanju aktivnosti, ki povečujejo globalno konkurenčnost, pomagajo s številnimi menedžerskimi orodji. Mednarodna raziskava, ki jo izvaja Bain & Company, iz leta v leto ugotavlja, da uspešne organizacije v povprečju uporabljajo več kakor 10 različnih menedžerskih orodij. To pomeni, da ne obstaja eno orodje, ki bi nadomestilo vsa druga, temveč da je potrebno vedno računati na uporabo ustrezne kombinacije različnih menedžerskih orodij, pri tem pa razumeti tako prednosti kot pomanjkljivosti posameznega orodja.